Infrastruktur & Cloud

Vi kontakter dig hurtigst muligt!

Vi tilbyder flere former for support og service løsninger, som kan anvendes uanset om dine systemer befinder sig in-house, i et data center eller i et Cloud miljø.

Hvis du ønsker dig dit egen Cloud miljø eller en Hybrid Cloud, så kan vi i samarbejde med Red Hat levere de nødvendige produkter og kompetencer til at etablere et sådant miljø med Red Hat OpenShift eller Red Hat CloudForms.

Nedenfor giver vi et overblik over de forskellige aftaler, der er at vælge imellem.

Driftsaftale

 

Lad os klare dine IT-problemer, så du kan koncentrere dig om din kerneforretning.

Driftsaftalen skræddersyes til din virksomhed.

Mange virksomheder kan have svært ved at finde den helt rigtige løsning, som sikrer, at dens IT er i luften 99,99% af tiden. Derfor tilbyder Casalogic en aftale, der matcher dine behov og forventninger.

Et pludseligt nedbrud på en server, eller en backup, der fejler, kan koste mange penge. Især hvis man ikke er forberedt og har sat ressourcer nok af til en jobfunktion, som fokuserer på overvågning og sikkerhed, 24 timer i døgnet – 365 dage om året.

Vi har fundet nogle af de ønsker frem, som er gået igen hos mange af vores drifts-kunder, og som vi mener man bør overveje at have med i en driftsaftale:

  • Serverovervågning
  • Servicetjek
  • Tilkaldeservice
  • Kontrol af backup
  • Fjern-support
  • Brugeradministration
  • Dokumentation
  • Licensstyring
  • Installation af patches og updates

Hosting

 

Casalogic tilbyder hosting af Linux baserede løsninger med eller uden samtidigt køb af driftssupport.

Du kan læse mere om Casalogic hosting på www.casalogic.dk/hosting/ eller kontakte vores salgsafdeling.

Driftssupport og tilkaldeaftale

 

Vores tilkaldeaftale sikrer dig og dine kolleger hurtig hjælp, hvis der opstår kritiske fejl på dine IT systemer.

Vi garanterer, at vi reagerer og påbegynder fejlfinding inden for maksimalt 4 timer efter en alarm eller fejlmelding er modtaget.

Vi hjælper med til, at din virksomhed undgår at blive belastet unødigt med IT nedbrud.

Vi skræddersyer aftalen, så den passer til netop din virksomhed.

Aftalen løber i 12 måneder ad gangen – med mulighed for at den automatisk gentegnes, hvis den ikke opsiges før aftalens udløb.

 

Teknisk Account Manager (TAM)

 

Hvis du ønsker en fast og kontinuerlig kontakt til rådgivning på højt niveau, så er en Teknisk Account Manager den rigtige løsning for dig.

Vi tilbyder to typer TAM’s.

  • Casalogic Teknisk Account Manager
  • Red Hat Techical Account Manager

En TAM fra Casalogic er ansat i Casalogic, men kommer til din virksomhed et aftalt antal dage om året (normalt min. 1 dag per måned) og samarbejder med jeres medarbejdere om løsning af jeres Linux relaterede opgaver inden for arkitektur, driftsplanlægning, fejlfinding og installationer.

En TAM fra Red Hat er ansat hos Red Hat eller en certificeret Red Hat partner og arbejder med Red Hat relateret rådgivning og support.

Kontakt os idag

 

Kontakt os for et uforpligtende møde eller blot for at få besvaret dine spørgsmål.

Vi står til rådighed på: salg@casalogic.dk eller 7020 1063.